Agro Turystyka Jeździecka Krobia

ul. Dolina Drwęcy, Krobia, Lubicz, kujawsko-pomorskie
liczba miejsc

Atrakcje w obiekcie

Dla aktywnych jazda konna.

Zapraszamy

Organizujemy i zapraszamy na obozy jeździeckie v weekendowe i tygodniowe,

Atrybuty / atuty

Ogólnodostępne
grill
miejsce na ognisko

Ważne informacje

Zadowoleni klienci o nas

Duży teren, bardzo zadbane konie, muzyka, super instruktorzy
Byliśmy tam w te wakacje razem z koleżanka. Mega dobre jedzonko robi pani. Koniki cudowne I wspaniałe. Właściciele super. Dużo się tam nauczyłam. Będę wracać. Paa
Wszystko super
Polecam. wszystko wporzadku
Byłem, widziałem, jeździłem i polecam
Najlepsza agroturystyka w kuj pom. Mieliśmy nieprzyjemnośc gościć w innych stadninach w toruniu i okolicy i żadna nie jest warta pozytywnej opinii. A stadnina w krobii jest fenomenalna. Nie ma sobie równych. Klasa elegancja i inne życie. Buziaki dla konika Darii ;)
Polecam. Byliśmy i podziwiamy.
Z tymi wszystkimi opiniami muszę się "niestety" zgodzic. Stajnia warta polecenia.
"Wow" - Tylko tyle mogę napisać, bo nie mam innych słów. Nigdy i nigdzie tak dobrze nie bawiłam się z moją rodziną, a w niejednym kraju na wakacjach się bywało. W skali od 1-5 wystawiam im 6 ! Brawo kochani. Oby tak dalej.
Trzech Muszkieterów! P. Ewa, P. Marian i P. Ania. Ekipa the Best. Udowadniają, że z rodziną dobrze nie tylko na zdjęciach!
Najlepsza stadnina w kujawsko-pomorskim i okolicy...do stadniny mamy 130 km, ale jesteśmy tam w każdą sobote, bo naprawde warto !
Dużo jest miejsc do których jeździmy z rodzina i chwalimy się, że nasze dziewczynki uczęszczają na lekcje w Stadninie w Krobii. Ku naszemu zdziwieniu dużo jest osób w naszym gronie, które też tam jeżdza. Wszyscy nasi znajomi mają podobne zdanie. Są bardzo zadowoleni, i wypowiadają same pozytywne opinie. A najbardziej kochają P. Anie.
Pani Ania - kobieta na 200% Pani Ewa i Pan Marian - małżeństwo na 100% Nic wiecej mowic nie trzeba !
Szczególnie polecam wszystkim Panią Anie! Niesamowicie przesympatyczna młoda kobieta, posiada rewelacyjne podejście do dzieci. Do każdego dziecka podchodzi indywidualnie. Stara się tłumaczyć wszystko w sposób jasny i przejrzysty. Moje dziecko jest bardzo trudne w wychowaniu i sprawia wiele wychowawczych problemów, ale odkąd jeździmy w Stadninie w Krobii wszystko jakby ręką odjął. Wystarczyła chwila osobistej rozmowy na początku pierwszej jazdy, a Pani Ania od razu zaczęła podchodzić do dziecka tak, że i w domu nam się zmieniło. Pani wychowawczyni mojego dziecka jest w szoku, że w tak krótkim czasie z "diabełka" zrobiło się bardzo wartościowe dziecko. Pani Ania nie odpowiada może na każde moje pytanie w ułamku sekundy, jest raczej osobą, która musi znaleźć odpowiednią "diagnozę" i dopiero wtedy jest w stanie mi coś powiedzieć, bądź wdraża swoje działanie na moje dziecko. A w dodatku moje dziecko bardzo, ale to bardzo uwielbia Panią Anie. Jest to na prawdę złota kobieta, która oprócz tego co robi powinna zająć się jakąś terapią dla dzieci z problemami.
Najlepsza stadnina na świecie. Polecam.
Powiem Wam, że na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona, zwiedziłam każdą stadninę/stajnie w Toruniu. Żadna nie spełniła moich oczekiwać, instruktorzy sobie wychodzili, konie robiły co chciały, strasznie popsute. W końcu się przełamałam i dotarłam do stajni w Krobii. Spełniła ona moje oczekiwania w 110% ! Taka więź z koniem, która jest pomiędzy tamtymi ludźmi a końmi jest niesamowita... Przede wszystkim instruktor zajmuje się dokładnie, patrzy na każdy ruch, poprawia nawet minimalne błędy, jazdy są bezstresowe, w miłej atmosferze. Córka właścicieli również jest przemiłą osobą, bardzo kocha konie i ludzi. Poza tym moje małe dzieci bardzo, bardzo za nią przepadają. Ma podejście do ludzi, do koni. Świetnie tłumaczy. Tam jest po prostu Pięknie, pięknie, pięknie.. Pozdrawiam.
Ja powiem tyle.. To miejsce jest o wiele atrakcyjniejsze niż wszystkie te komentarze razem wzięte i pomnożone razy sto. Buziaki. Kocham Was
Takiej ciszy, magii.. Takiego innego magicznego świata nie znajdziecie na Mazurach, nad morzem czy w Górach. W Krobii k/Torunia jest hmmm... idealnie? perfekcyjnie? nie ma nawet takich słów.. jest tam tak, że chce się żyć.. Niby niedaleko Torunia, a takie zupełne, spokojne życie.. Świeże powietrze, lasy, Drwęca, niedaleko hotel z restauracją.. Żyć nie umierać.. Polecam każdemu.. ! O ludziach prowadzących agroturystykę już nawet nie wspomnę, aż dziwne, że wśród tego zgielku, tych problemów życia codziennego oni (właściciele) tryskają taką energią, poczuciem humoru, optymizmem.. aż chce się tam wracać ! ba ! nawet nie chce się stamtąd wyjeżdzać ! Pozdrawiam, Angela
Razem z rodziną mieszkamy w Berlinie, ale kiedy tylko możliwe staramy się pomieszkać i skorzystać z opcji koni u Państwa Wiśniewskich. Cała ich rodzina jest fantastyczna.
Miejsce warte każdych pieniędzy, mimo tego, że jest tanie! konie w stajni maja cudownie, i one tez sa cudowne. spokojne, grzeczne, ułozone.. hmm.. takie pupilki właścicieli. Mogłabym tam zyc. Warte polecenia ! 1000% !
Moja córka "zakochana" jest w Cioci.. tzn. w Pani Ani. A ma 5 latek. Ciągle chce do cioci na koniki. A ja osobiście uwielbiam tam przyjeżdzać, można odpocząć, zrelakoswać się. Blisko jest rzeka Drwęca więc można się przejść na spacer np. z psem. Żadnych zwierząt tamte koniki się nie boją, są bardzo kochane
Piękne tereny, świeże powietrze, cudowne konie i niesamowicie pogodni i mili ludzie. Możliwość wzięcia udziału w spływie kajakowym ! polecam, ola
Nie chce używać brzydkich słów, ale to miejsce jest zajeb**cie magiczne! Nic lepszego nie spotkało mnie na tym świecie ! Mogłabym tam mieszkać.. - choćby w namiocie !
Nie zamienimy (z mężem) tego miejsca na żadne inne. Mam nadzieje, że przyszłe pokolenia będą kontynuować dzieło swoich rodziców. Pozdrawiamy P. Ewe, P. Mariana oraz "naszą" P. Anie ;* Pozdrawiamy S&A
Jestem mamą 3-letniej Amelki. Dzięki Stadninie w Krobii obie możemy czerpać przyjemność z jazdy.
Dziecko dajemy na obozy i jazdy = 200% zadowolenia. Pozdrawiam P. Anie, P. Mariana, P. Ewe !
Witam wszystkich czytających. Ja również jestem zdania, ze stadnina w Krobii jest najlepsza. Tam instruktorzy uczą, a nie "uczą". Kiedyś jeździliśmy w ***********, i przenieśliśmy sie do Krobii. Niebo a ziemia. Inni ludzie, inne konie, inne miejsce, inna atmosfera. Ja również daje swoje dziecko w to miejsce na obozy i nigdy nie będę żalować. Nie widziałam jeszcze tak szczęśliwych dzieci. Mogę powiedzieć, że moje dziecko traktuje opiekunów i trenerów jak swoją rodzine. Płacz w samochodzie w trakcie wyjazdu ogromny. Mega kochani ludzie !
Dałam na obóz moją córkę, która bardzo chciała tam iść, gdyż słyszała jak mówią o tym miejscu koleżanki z jej klasy. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do ludzi i miejsca. Jednak od pierwszego momentu kiedy dojechałyśmy moje zdanie zupełnie się zmieniło. Przywitali Nas bardzo mili ludzie. Agroturystka położona jest w pięknym miejscu. Las, woda, świeże powietrze, blisko. Moja córka odjeżdżając po obozie do domu płakała mi w samochodzie, że chce tam wrócić. Opowiadała o tym miejscu przez długi czas. Bardzo smakowały jej domowe obiady. W tym roku mamy w planach jechać na wakacje za granice, lecz córka mi protestuje, buntuje się, że nie pojedzie, a siłą jej nie zabierzemy. Więc poszliśmy na kompromis. Najpierw córka na obóz a potem za granice. Polecamy, polecaliśmy i polecać będziemy. Nasi znajomi również jeżdżą w tym miejscu i mają takie same zdanie jak ja. Najlepsza agroturystka, najlepsi ludzie, najlepsze zwierzęta. Tam wszystko jest najlepsze ! Najlepsze miejsce w całej Polsce na spędzenie wolnego czasu. ! Organizujemy tam również imprezy urodzinowe dla dzieci. Rewelacja ! 150% zadowolenia !
Jestem osobą dorosłą, razem z moim mężem zapisaliśmy się na weekendowy obóz jeździecki. Atmosfera, która tam panuje jest nie do opisania. Jedzenie, które dostawaliśmy było przepyszne, lepsze niż w domu. Konie są bardzo zadbane, niesamowicie posłuszne. Właściciele traktują je jak własne dzieci. Moim zdaniem to jedyne miejsce w Polsce warte pobytu. Polecam, i zawsze będę polecać. !
Powierzyłam tam dzieci na obóz. Jak się okazało moje dzieci były tak zafascynowane miejscem, końmi, ludzmi którzy tam pracują, że nie chciała wracać do domu. Oczywiście na następny obóz też ja tam zawieziemy. Polecam w 100 %.
Najlepsza stadnina na świecie ! Super konie, fantastyczna amtosfera, piękna okolica. Rewelacja !